Τσιμέντα μπεζ και γαλανόλευκη Ο χρόνος κυλάει αλλιώς στην Αιόλου

Το χρωστάμε στην Ιστορία και στα παιδιά μας

Οι κλιμακούμενες απαιτήσεις της τρόικας ωθούν την παραπαίουσα κυβέρνηση πέραν των ορίων αντοχής της, και τη χώρα προς τις εκλογές ή άλλες πολιτικές εξελίξεις, ακριβώς δύο χρόνια από την ανάληψη της εξουσίας από το ΠΑΣΟΚ, υπό τον Γ.Α. Παπανδρέου. Ηταν τα κρισιμότερα χρόνια της μεταπολιτευτικής περιόδου και πρελούδιο για πολύ δύσκολους καιρούς. Η Ελλάδα βρίσκεται σε πτώση και μαρασμό, οι Ελληνες πλήττονται από κατάθλιψη και φοβία, περισσότερο κι από τη βίαιη, απότομη φτωχοποίηση. Τα δύο αυτά γεγονότα, ο μαρασμός και η διακυβέρνηση, συνδέονται, όχι μονοσήμαντα, αλλά συνδέονται. Και προφανώς η εύκολη οδός ανακούφισης από τον πόνο και τον φόβο των επερχομένων, θα ήταν η άμεση εξεύρεση υπευθύνων, ενόχων και αποδιοπομπαίων τράγων. Ομως όχι, η εύκολη οδός, το κυνήγι ενόχων και μαγισσών, θα ήταν επώδυνη οδός, ενδεχομένως με κόστος πολύ βαρύτερο από το όφελος της ανακούφισης.

Αυτό που προέχει σήμερα είναι να αντιληφθούμε ότι δεν κινδυνεύουμε μόνο από τη βίαιη υποτίμηση του ιδιωτικού και δημόσιου πλούτου, δεν κινδυνεύουμε από τη φτώχεια – αυτά έχουν ήδη συντελεσθεί και συντελούνται, χωρίς να μπορούμε να επηρεάσουμε άμεσα την τροπή τους. Πολύ περισσότερο κινδυνεύουμε από την απώλεια του φρονήματος, την απώλεια της εθνικής κυριαρχίας, την απώλεια της αξιοπρέπειας, ατομικής και συλλογικής, τη ρήξη της κοινωνική συνοχής, το ξεκούρδισμα των κρατικών λειτουργιών.

Η βίαιη υποβάθμιση εισοδημάτων και περιουσιών σοκάρει τόσο πολύ, που χάνουμε από την όρασή μας τους κινδύνους αποσάθρωσης του κοινωνικού οικοδομήματος, εξαιτίας της περικοπής πόρων και της κλιμακούμενης κόπωσης και αδράνειας των κρατικών μηχανισμών. Το πολλαπλασιαζόμενο κοινό έγκλημα, η γκετοποίηση εκτεταμένων ζωνών της Αθήνας, η εγκατάλειψη των αναπήρων και των μειονεκτούντων από το συρρικνούμενο κοινωνικό κράτος, η μαζική εξάπλωση επαιτών, ρακοσυλλεκτών και αστέγων, είναι τα ανησυχητικά σημάδια που πρέπει να αξιολογήσουν οι Ελληνες πολίτες. Και να αποφασίσουν: να πορευτούν στο εξής φτωχοί, αλλά με αξιοπρέπεια, με αυτοσεβασμό, με οργάνωση κοινωνίας, με ρυθμό βίου. Και να δράσουν αναλόγως, για να προστατέψουν πολύτιμες πολιτισμικές κατακτήσεις, αυτές που έως τώρα φάνταζαν αυτονόητες: να περπατάει ασφαλής στη γειτονιά του ο γέροντας, να λειτουργούν οι συγκοινωνίες, το νοσοκομείο, το λιμάνι, το σχολείο, η αποκομιδή απορριμμάτων. Δεν είναι αυτονόητο ότι θα λειτουργούν ευτάκτως όλα αυτά, εφόσον αδιαφορήσουν ή στασιάσουν οι εργαζόμενοι, αν ο καθείς στραφεί στον εαυτό του και στην κατατονία του, αν κυριαρχήσουν η μνησικακία, η πίκρα, ο τομαρισμός και η εμφύλια τυφλότης.

Ναι, βεβαίως, κάθε νοικοκυριό συγκροτεί τις στρατηγικές της επιβίωσής του, αλλά μαζί με την ατομική διάσωση έχουμε καθήκον να αναπτύξουμε πάραυτα στρατηγικές διάσωσης του δημόσιου χώρου, του δημοκρατικού κράτους, των θεσμών, των θεμελίων του και των λειτουργιών του. Εχουμε καθήκον να επιζήσουμε με αξιοπρέπεια, το χρωστάμε στην ιστορία μας και στα παιδιά μας.

no comments
  • katabran
    REPLY

    το χρωστάμε στην ιστορία την οποία όμως δε γνωρίζουμε καλά…
    ενδιαφέρον κείμενο…
    κουράγιο και καλημέρα!

  • Ανώνυμος
    REPLY

    «Έχουμε καθήκον να επιζήσουμε με αξιοπρέπεια, το χρωστάμε στην ιστορία μας και στα παιδιά μας».

    Δεν μας απειλούν, όμως, επί του παρόντος, η ιστορία μας και τα παιδιά μας, επειδή δεν ξεχρεώνουμε το ηθικό χρέος μας. Μας απειλούν τα κτήνη οι δανειστές και τα ανδρείκελά τους. Ενώ κάποιοι κουραμπιέδες της διανόησης (βλ. επιστολή των 32) ταυτίζουν το ένα ξεχρέωμα με το άλλο: Ταυτίζουν την αξιοπιστία μας απέναντι στην ιστορία και το μέλλον, με την αξιοπιστία μας απέναντι στους πιθήκους-δανειστές.

    Αυτή η «ταύτιση» και ο «συμψηφισμός» των ηθικών με των χρηματικών χρεών είναι ο κραταιός φασισμός της σκέψης, του φρονήματος, του ηθικού.

    «Ηθικόν ακμαιότατον» σημαίνει πλέον, να έχεις να πληρώνεις.

    Μήπως όμως σημαίνει να γράφεις στα παπάρια σου, τα φασιστοειδή πιθήκια που έρχονται να σου πουν «τι είναι φρόνημα»;

  • Ανώνυμος
    REPLY

    Η ιστορία μας, ενώπιον της οποίας ξεβρακωνόμαστε, δεν γράφτηκε από νομοταγείς καλοπληρωτές χρεών. Γράφτηκε από τον ατίθασο Λεωνίδα, τον ξυπόλητο Σωκράτη, τον άστεγο Διογένη, τις ελεύθερες Σουλιώτισσες, τον φυλακισμένο με εντολή των γερμανών Κολοκοτρώνη.

  • Maria Pis
    REPLY

    Δεν ξέρω ποιός έγραψε το αρθρο αυτό αλλά συμφωνώ απόλυτα- συμφωνούσα απο την αρχή- γιατι αυτός ειναι και ο βασικός λόγος που με έβγαλε απο την 30 χρονη αδιαφορία μου για τα πολιτικά δρώμενα = ο κίνδυνος που διατρέχει η χώρα και ο λαός της. Αν «ξεπουληθεί», αν η εθνική κυριαρχία απολεσθεί κι ο λαος της μετατραπεί σε νεου τύπου οικονομικο δούλο τότε θα έχουν πάει χαμένες θυσίες, αγώνες και ιδανικά εκατομμυρίων προγόνων μας…Χίλιες φορες προτιμώ να ζήσω με ελάχιστα αλλά με το κεφάλι ψηλά. Αυτη τη δύσκολη και κρίσιμη στιγμή ειναι απαραίτητη η ενότητα και η αλληλεγγύη μεταξύ μας

  • Ανώνυμος
    REPLY

    Ενότητα και αλληλεγγύη μεταξύ μας;

    Ας πιαστούμε λοιπόν όλοι μαζί, χέρι-χέρι (μαζί με τον θεόπνευστο και εθνοτραφή Καρατζαφέρη) και ας φωνάζουμε ρυθμικά «ενότητα και αλληλεγγύη, ενότητα και αλληλεγγύη» ενόσω μπροστά στα μάτια μας, πνίγονται άγνωστοι, φίλοι, συγγενείς. Έτσι, φωνάζοντάς τους, την ώρα του αποτρόπαιου πνιγμού τους «ενότητα και αλληλεγγύη», θα παρέχουμε το «ευγενές» άλλοθι στους εαυτούς μας, πως κάνουμε το «ανθρωπιστικό» καθήκον μας.

    Η «ενότητα και αλληλεγγύη» που όλοι τις επικαλούνται αλλά που κανείς δεν βιώνει κανένα «καλό» εξ αιτίας τους, είναι άλλη μια καραμέλα-σύνθημα της αποκτηνωμένης «ανθρώπινης» φύσης. Ξύλινη γλώσσα, ξύλινες έννοιες που τις ακούμε επί χιλιετίες, γενεές επί γενεών από τα γεννοφάσκια μας.

    Προτιμάς να ζεις με λιγότερα; Να μη ζεις με τίποτα. Να μη ξέρει η δεξιά σου τι προσφέρει η αριστερά σου. Να πνίγεσαι στη θέση του άλλου. Να θυσιάζεσαι εσύ για να ζήσει ο άγνωστος που πνίγεται δίπλα σου. Αυτό είναι ενότητα και αλληλεγγύη, και όχι να ζεις με λιγότερα, αλλά με το κεφάλι ψηλά, φωνάζοντας «ενότητα και αλληλεγγύη» την ίδια ώρα που οι άλλοι χάνουν δίχως τη θέλησή τους, το δικό τους το κεφάλι από τη ρίζα του. Να κόψεις και το δικό σου το κεφάλι, αν θες να είσαι ενωμένος και αλληλέγγυος μαζί τους.

    Εχθές, ακούσαμε στις ειδήσεις, πως ένας παίκτης μιας ποδοσφαιρικής ομάδας (από αυτούς που κλωτσάνε ένα δερμάτινο τόπι, το οποίο θα κλωτσούσαν – εμφορούμενοι από αθλητική ενότητα και αλληλεγγύη – κι αν ήταν καμωμένο από δέρμα ανθρώπινο) επειδή «δυστρόπησε» την ώρα που έγινε «αλλαγή» από το προπονητή του, έφαγε πρόστιμο 15.000 ευρώ, την ίδια ώρα που με τα μισά, ως ετήσια έσοδα, καλούνται να ζουν χιλιάδες ελληνικές οικογένειες.

    Με «ενότητα και αλληλεγγύη» τον ζητωκραυγάζουν κι αυτόν οι χιλιάδες πειναλέοι οπαδοί του, όταν βάζει γκολ. Αν αλλάξει ομάδα και σκοράρει κατά της δικής τους, θα τον βλαστημάνε και θα θέλουν να τον ξεσκίσουν, εμφορούμενοι από την ίδια ακριβώς «ενότητα και αλληλεγγύη» με την οποία τώρα τον ζητωκραυγάζουν.

  • ilias
    REPLY

    »αλλά μαζί με την ατομική διάσωση έχουμε καθήκον να αναπτύξουμε πάραυτα στρατηγικές διάσωσης του δημόσιου χώρου»

    «…Μετά τις 15:00 το μεσημέρι,(σήμερα 5/10) 50 περίπου νεαροί που είχαν παραμείνει στο Σύνταγμα, συγκεντρώθηκαν έξω από τη Βουλή και άρχισαν να πετούν πέτρες κατά των δυνάμεων των ΜΑΤ. Η κυκλοφορία διεξάγονταν κανονικά, αφού οι συγκεντρωμένοι περίμεναν να ανάψει κόκκινο φανάρι για να πετάξουν πέτρες προς τα ΜΑΤ.»

    Δεν υπάρχει λόγος μεγάλης ανησυχίας, η παραγωγή κοινωνικού χώρου συνεχίζεται κανονικά. Οι δημοσιογράφοι υπερβάλετε που και που….

  • no frost
    REPLY

    Kακώς στην πέφτουνε γιατί εγω καταλαβαίνω πως λές: «Μην σφαχτούμε ρε παιδιά, ψυχραιμία, να κρατήσουμε χαρακτήρα»..αλλά αυτά σε κάποιους ακούγονται παλαιοημερολογίτικά..(Π’ως μου ήρθε αυτή η λέξη;..)Αλλά τώρα που το θυμήθηκα την εκκλησιαστική περιουσία γιατί δεν την ..ακουμπάς καθόλου ως σχολιαστής επικαίρων θεμάτων;
    Γιατί ο ξεζουμισμένος συνταξιούχος που δεν έχει λεφτά πλέον ούτε για φάρμακα να συντηρεί -εντελώς αντισυνταγματικά- διάφορους κηφήνες-παπάδες που θεωρούνται δημόσιοι υπάλληλοι και τους πληρώνει το κράτος;Ακόμη και στην Ιταλία, με τον Πάπα, δεν τους πληρώνει το κράτος τους καθολικούς ιερείς. Μήπως δεν έχει λεφτά η εκκλησία όταν έχει μεγάλο μετοχικό κεφάλαιο στην Εθνική Τράπεζα, άλλες επενδύσεις τεράστιες ξενοδοχειακές στην Χαλκιδική κι αλλού, μετοχές στο Χρηματιστήριο, χωράφια, ακίνητα πολλά κλπ;Μόνο σε καζίνο που δεν έχουν μετοχές οι αθεόφοβοι..Γιατί λοιπόν δεν φορολογούνται κανονικά και τα ακίνητά τους;Γιατί αρνούνται την καταγραφή της περιουσίας τους; Μετά σας φταίει το ΚΚΕ που αρνείται ελέγχους!
    Είμαστε η μόνη μη βασιλευομένη δημοκρατία στην Ευρώπη που δεν έχει γίνει διαχωρισμός Εκκλησίας – Κράτους. Όταν στην Γαλλία ο διαχωρισμός ξεκίνησε στα τέλη του 19ου αιώνα μετα΄την Γαλλική Επανάσταση.Τα πρώτα 50 χρόνια του 20ου αι. έγιναν όλοι οι διαχωρισμοί.Μόνο η Αγγλία και η Δανία με βασιλευομένη δημοκρατία παραμένουν κι εμείς. Αλλά εκεί δεν υπάρχει τέτοια δύναμη στην εκκλησία, ουτε περιουσία, ούτε αντισυνταγματικό άβατο, όπως το Αγιο Όρος, ούτε τεράστια οικονομικά σκάνδαλα με οφ σόρ κλπ. Η Ελευθερία επιλογής θρησκεύματος αποτελεί ένα απο τα θεμελιώδη δικαιώματα του Διαφωτισμού. Μετά, μην μας μιλάς για θεσμούς κλπ όταν αποφεύγεις να μιλήσεις για κάτι τόσο σοβαρό..Τα λέγαμε άλλωστε και πριν ξεσπάσει το σκάνδαλο της μονής Βατοπεδίου αν θυμάσαι, όπου είχες μια χλιαρή, εντελώς αντίδραση.

  • no frost
    REPLY

    Δηλαδή, εν κατακλείδι, δεν μπορεί να υπάρξει ειρήνη εκεί όπου βασιλεύει η υποκρισία, η απάτη, η αδικία, η ατιμωρισία και η αλητεία.

    • Ανώνυμος
      REPLY

      Μα το θέμα δεν είναι το πού θα βρεθούν τα χρήματα για τις αποπληρωμές των δανείων, αγαπητέ no frost. Χρωστά όλος ο πλανήτης (το 98% των κρατών) και δεν χρωστά σε εξωγήινους. Χρωστά σε γήινους. Το θέμα είναι ο έλεγχος των πάντων. Η απόλυτη εξ-ουσία. Ποια δημοκρατία και κουραφέξαλα; Εσύ πιστεύεις πως ψάχνει κανείς τρόπο για το πώς θα βγούμε από την «κρίση» ή για το πώς θα μπούμε ακόμα περισσότερο; Μας θέλουν όλους σκλάβους και ηλίθιους καταναλωτές. Δεξιοί, αριστεροί, μεσαίοι, κεντρώοι, ακραίοι, οι πάντες. Βλέπεις πουθενά να υπάρχει διάλογος ή έστω, λόγος; Αν δεν σκύψεις από μόνος σου, σε παλουκώνουν με κάθε τρόπο. Είναι τόσο απλό. Πείθουν τη μάνα σου να σε καταδώσει με χαρά, για να έχει το κούτελό της «καθαρό». Το φίλο σου να σε παλουκώσει με πατριωτικό ζήλο, πιστεύοντας πως έτσι σε «αγαπά χριστιανικά» (αυτά τα περί «ενότητας και αλληλεγγύης» τα ζούμε όλοι στο πετσί μας καθημερινά και ξέρουμε καλά περί τίνος πρόκειται). Το κωμικοτραγικό, είναι πως ανά πάσα στιγμή, ο καθένας μας μπορεί να γίνει θύτης ή θύμα. « Ήρωας» ή «κατάπτυστος προδότης». Ή ταυτοχρόνως, απ’ όλα.

      • no frost
        REPLY

        «Μας θέλουν όλους σκλάβους και ηλίθιους καταναλωτές. Δεξιοί, αριστεροί, μεσαίοι, κεντρώοι, ακραίοι, οι πάντες. Βλέπεις πουθενά να υπάρχει διάλογος ή έστω, λόγος;»
        Μα δεν το βλέπεις ότι αυτή η φράση σου είναι ισοπεδωτική γιατί κρύβει πανικό κι απόγνωση; Ε λοιπόν, μην είσαι τόσο απελπισμένος/η.Υπάρχει διάλογος, υπάρχουν παντού συζητήσεις σαν κι αυτήν. Οι άνθρωποι πάντα αναζητούν λύσεις όταν στριμώχνονται και η αληλεγγύη είναι απαραίτητη σ΄αυτές τις δύσκολες ώρες αλλά φυσικά δεν μπορεί κανείς να είναι αλληλέγγυος και με όσους σκύλευσαν τον τόπο, τους εθνοπροδότες.Η λύτρωση απαιτεί την τιμωρία κάποιων, κάποιων που δημιούργησαν την Ύβριν. Διαφορετικά, δεν θα είχε κανένα νόημα ο μεγάλος θεσμός της Δικαιοσύνης. Εξάλλου οι άνθρωποι αυτοί δεν έκλεψαν μια σοκοφρέτα απο το περίπτερο.Αλλά υποθήκευσαν το μέλλον εκαττομυρίων ανθρώπων..Όσο για την χριστιανική αγάπη, ακόμη κι ο Χριστός πήγε και τους τα έκανε κάποια στιγμή λίμπα μέσα στις φαρισαικές εκκλησίες που κατάντησαν οίκους εμπορίου..έτσι δεν λένε οι γραφές; Ε κι εδω οίκοι εμπορίου έγιναν.Εδωπέρα, αυτοκτονούνε πλέον εκατοντάδες άνθρωποι που χρεωκόπησαν κι οι παπάδες αρνούνται να τους θάψουν επειδή η εκκλησία απαγορεύει λέει την αυτοκτονία. Εντέλει όμως, όπως όλοι γνωρίζουμε τους θάβουν και τους κάνουνε τρισάγιο έναντι αδράς αμοιβής…Στοχάσου τι σημαίνει αυτή η μαγική εικόνα που σου δίνω..Που είναι το έλεος;

  • Ανώνυμος
    REPLY

    «Μα δεν το βλέπεις ότι αυτή η φράση σου είναι ισοπεδωτική γιατί κρύβει πανικό κι απόγνωση»;

    Το βλέπω, αγαπητέ/η no frost. Απλά, νομίζω πως δεν οφείλω να αισθανθώ αποκλειστικά o/η ένοχος/η για την ισοπεδωτική εικόνα του πανικού και της απόγνωσης, που δεν περιγράφω μόνον εγώ. Όπως κι εσύ, δικαίως είχες πει σε παλαιότερο διάλογό μας, δεν αισθάνεσαι ενοχή για τη θανάτωση του Σωκράτη. Το ότι είχα γράψει όμως τη φράση (προς την οποία και είχες απαντήσει) πως «είμαστε η Πολιτεία που φαρμάκωσε τον Σωκράτη», το είχα γράψει προκειμένου να κατανοήσουμε το συλλογικό Γνώθι σαυτόν που μας χαρακτηρίζει ως κοινωνία και όχι το προσωπικό, του καθενός, που μας χαρακτηρίζει ως πρόσωπα. Ήταν ένοχη η όραση του Διογένη, ή μήπως δεν έφεγγε καλά το φανάρι του, όταν έλεγε πως δεν βλέπει κανέναν άνθρωπο; Μετά, δεν μιλώ ως «η προσωπικότητά μου», ως «εγώ» αλλά ως φωνή βοώντος εν τη ερήμω. Ούτε επικοινωνούμε μεταξύ μας ως Γιώργος προς Θανάση, ή ως Τούλα προς Σούλα, για να βρούμε ποια από τις δυο μας φταίει περισσότερο για το κοινωνικό χάλι μας. Από αισιοδοξία, αν αυτή έχεις ανάγκη, σου προσφέρω όση θέλεις. Ανοίγω τους κρουνούς της και την εκτρέπω όλη προς την ψυχή σου, το πνεύμα σου, το είναι σου ή ότι τέλος πάντων θεωρείς πως αποτελεί τον έσχατο, αδιαμφισβήτητο και μοναδικό εαυτό σου. Αλλά σου αρκεί; Αν σου αρκεί, δεν θα σταματήσω να τη διαχέω κι ελπίζω μεσω αυτής, να αλλάξεις «εσύ» τον κόσμο, που δεν μπορώ να αλλάξω «εγώ».

    • no frost
      REPLY

      Έχεις δίκιο, τι να λέμε..Έχω μάλλον μεγαλη απόγνωση κι εγω και γιαυτό δεν αντέχω τους άλλους να μου εκφράζουν την δική τους γιατί βλέπω σ΄αυτούς τον εαυτό μου!Και ναί! Χρειάζομαι κι εγω την αισοδοξία που μου στέλνεις, έστω και στα ψέμματα με το καντάρι καθόσον έχεις γενναιόδωρη ψυχή…Στο κάτω κάτω οι άνθρωποι με τα ψέμματα και τα παραμύθια ζούν συνέχεια..με τους μύθους, τους ψεύτικους ήρωες, ηγέτες,παπάδες,σωτήρες και πρότυπα.’Ε σε τελική, τώρα που περνάμε κατάθλιψη ως χώρα και άνθρωποι, γιατί να μην επιστρατεύσουμε μια παρηγορία; Νάναι όμως μικρή μην χάσουμε και την επαφή με την πραγματικότητα. Αλλιώς μας βλέπω στα ναρκωτικά.Κι έχω κόψει και το τσιγάρο…
      Είδες; Με τον γλυκό σου τρόπο,άγγιξες την αχίλλειο πτέρνα μου και τώρα μίλησα,-επιτέλους- ειλικρινά κι όχι απ΄τον μεγάλο μου εγκέφαλο..

  • Ανώνυμος
    REPLY

    Η αισιοδοξία μας, δεν είναι ψεύτικη no frost. Είναι η ίδια η α-λήθεια. Είναι η μόνη α-λήθεια. Είναι η αντίσταση στη λήθη. Η κτηνωδία τους, δεν θα περάσει στη λήθη, γιατί υπάρχουν και άνθρωποι. Όχι μόνο κτήνη.

  • Ανώνυμος
    REPLY

    Μπορεί να μην ξέραμε τι χρωστάμε στην ιστορία μας και στα παιδιά μας, αλλά το μάθαμε. Μας το εξήγησε ο γερμανός υπουργός που ήρθε στη χώρα που γεννήθηκε τόσο η ιστορία μας, όσο και τα παιδιά μας, για να μας πει πως στην κρίση ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ να απελπιζόμαστε αλλά ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ να σηκώνουμε τα μανίκια (αυτό πρέπει να του το σφύριξε ο Γιώργος) και να πηγαίνουμε στην εργασία μας (νομίζω χρησιμοποίησε τη λέξη προϊόν, αντί για την λέξη «εργασία» ή έστω «δουλειά») δυο ώρες νωρίτερα και να φεύγουμε αργά το βράδυ.

    Μην τυχόν και δεν το κάνουμε όλοι μας αυτό συμπατριώτες. Για την Ελλάδα ρε γαμώτο. Ενωμένοι και αλληλέγγυοι. Ίσως χρειαστεί, βεβαια, κάποιος από σας, στα πλαίσια της αλληλεγγύης, να με ξυπνά, γιατί έχω πρόβλημα με το ξύπνημα, παρ’ όλο που απαγορεύεται (το να έχω πρόβλημα). Και να μου κάνει δώρο κι ένα πουκάμισο, μια και όλα έχουν λιώσει, για να μπορώ να σηκώνω τα μανίκια.

    Κι εσείς αγαπητέ Νικόλαε, μην απελπίζεστε. Απαγορεύεται. Ενδεχομένως και να διώκεται. Να πηγαίνετε από τα χαράματα στο προϊόν σας και να φεύγετε τα άγρια μεσάνυχτα. Και με χαμόγελο. Μη δω στραβομουτσουνιάσματα. Πώς θα πάμε μπροστά αν γράφετε μόνο δυο τρείς απελπισμένες παραγράφους κι αυτές για τον Κανιάρη; Και τα σακιά με τα τσιμέντα, γιατί τόσο λίγα; Τι προϊόν είναι αυτό; Δε ντρέπονται λίγο; Να βάλουμε νέους καλλιτέχνες, να υψώσουν ζιγκουράτ με ΤΙΤΑΝ μέχρι τα ουράνια για να χαρεί κι ο γερμανός.

    Τι ξεφτίλα είναι αυτή ρε παιδιά;

    Ευτυχώς που βλέπω το βλέμμα του Σαμαρά και την Πιπιλή που ετοιμάζεται να αναλάβει και που μοιάζει με τον Μαίρυλιν Μάνσον μετά από ηλεκτροπληξία, και λέω μέσα μου: «Ευτυχώς, υπάρχουν και χειρότερα»

  • ΙσοτηταEquality
    REPLY

    ΟΙ ΔΟΛΑΡΙΟΦΡΟΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ‘‘ΜΝΗΜΟΝΙΑ’’

    Επι δεκαετιες οι νεοελληνες ψηφιζαν και προσκυνουσαν τις καθεστωτικες συμμοριες, για να παιρνουν ως ανταλλαγμα διορισμους στο δημοσιο, αργομισθιες, επιδοτησεις, νομιμοποιησεις αυθαιρετων, ασυλια για να κλεβουν ανενοχλητοι ο ενας τον αλλο, και αλλες ‘‘χάρες’’. Στηριζαν την αρχουσα μαφια για ενα μονο λογο: ηθελαν να γινουν μελη της.

    Ολως αιφνιδιως, σημερα φτυνουν εκει που εγλειφαν. Τωρα που τα λεφτα και τα ρουσφετακια κοβονται, και δεν θα μπορουν να πληρωνουν τις δοσεις του αυτοκινητου και της tv plasma, ανακαλυψαν οτι οι εκλεγμενοι νταβατζηδες τους ειναι ‘‘κλεφτες’’.

    ―Ηρθε ο λογαριασμος για τον πουλημενο, τον καταναλωτη, τον πελατη των κομματων. Τα αφεντικα του εκτιμουν οτι δεν εχουν πλεον αναγκη να τον εξαγοραζουν, μπορουν απροκαλυπτα να του επιβαλλουν το καπιστρι: κινεζοποιηση.

    Αν θελουμε να αλλαξει κατι, η δολαριοφρων πλειοψηφια, η ‘‘μεσαια ταξη’’, πρεπει να εξαλειφθει. Για να υπαρξουν πολιτες, πρεπει να φυγουν απο τη μεση οι ιδιωτες. Η πεινα διαρκειας που επιβαλλεται μεσω ‘‘μνημονιων’’, μπορει να εχει και θετικες πλευρες. Η αδυναμια του κομφορμιστη να βολευτει, να πουληθει σε καλη τιμη, ισως να τον ωθησει να αρνηθει να πουλιεται. Κι αν δεν υπαρχει ελπιδα να απαρνηθει ο ιδιος την κατασταση του ρομποτ, ισως το κανουν τα παιδια του.

    http://goo.gl/oK45x

    http://isotita.wordpress.com

  • Ανώνυμος
    REPLY

    Συγχαρητήρια στον κ. Ζήση Παπαδημητρίου (ομότιμο καθηγητή Πολιτικού Νομικής του Α.Π.Θ. ), που στην τηλεοπτική εκπομπή «MEGA Σαββατοκύριακο», «πρόλαβε», στην πλαισιωμένη από τηλεοπτικό θόρυβο παρέμβασή του, να κατακεραυνώσει τον κόσμο των ελλήνων «διανοουμένων» και της ελληνικής «αριστεράς» και εισηγήθηκε, παραδειγματικά, τη μαζική αποχή των ελλήνων από την αποπληρωμή δανείων προς τις τράπεζες όπως και τη μαζική άρνησή τους να πληρώσουν όσα καλούνται να πληρώνουν καθημερινά, ως μέσο αντίστασης στη λαίλαπα που καταδυναστεύει πλέον το παρόν και το μέλλον μας και επιχειρεί να εκμηδενίσει την ιστορία μας.

    Οφείλουμε κατά τη γνώμη μου να κατανοήσουμε, πως το «δεν πληρώνω» είναι πλέον ένα ειρηνικό όπλο στον αγώνα για την επιβίωση του πολιτισμού και της αξιοπρέπειάς μας και όχι «μορφή αλητείας» όπως διαλαλούν οι επίδοξοι κατακτητές και οι συνεργάτες τους.

Leave a Reply to katabran Cancel Reply

Your email address will not be published.